Monday 17 February 2014

(CY) comments for the program from Cypriot students



Αντρέας Ευσταθίου Γ΄1
Το αγαπημένο μου παιχνίδι ήταν το γαλλικό με το κάστρο. Μου άρεσε που παίξαμε όλα τα παιχνίδια.
Στη συνέντευξη με τον Πολωνό αθλητή,  μου έκανε εντύπωση που μας είπαν πως μπορούν και τα κορίτσια να συμμετάσχουν σε αυτό το άθλημα.
Γενικά  έμαθα από όλες τις χώρες και κάτι καινούριο.
My favorite game was the French. I liked that we played all the games.
In the interview with the Polish athlete, I was impressed when he told us that and the girls can participate.  
General, from all the countries I learned something new.
Κωνσταντίνος Νικολάου Γ΄1
Μου άρεσε πάρα πολύ το παιχνίδι της Γαλλίας  γιατί μπορούμε να τρέχουμε και μπορούμε να διασκεδάζουμε.
Στη συνέντευξη μου έκανε εντύπωση που μιλήσαμε αγγλικά με τον Πολωνό αθλητή. 
I liked a lot the game of France because in that game we run and had a great fun.
In the interview I liked that we spoke English with the Polish athlete.
Μιχαέλλα Βλάχου Γ΄1
Στα παιχνίδια μου  άρεσε ιδιαίτερα το κάστρο γιατί έπρεπε να συγχρονιστεί η ομάδα να είναι συγκεντρωμένη και να ξέρει ακριβώς που να πάει και  να συνεργάζεται.
Στη συνέντευξη μου έκαναν εντύπωση τα πολλά τρόπαια του αθλητή και μου άρεσε που τον είδαμε από κοντά.
Γενικά μέσα από το πρόγραμμα έμαθα για καινούρια αθλήματα και καινούρια παιχνίδια καθώς και τις πρωτεύουσες των χωρών που συμμετάσχουν.
In the games, I enjoyed the Castle because the team had to be focused, to know exactly where to go and to cooperate.
In the interview I was impresses the many trophies of the athlete and that we saw and spoke to him.
General, because of the program, I learned new sports and games. Furthermore I learned the capitals of the countries.
Τασούλα Κυριάκου Γ1
Μου έκανε εντύπωση  πως σε άλλα σχολεία έχουν περισσότερες δραστηριότητες. Επίσης μέσα από το πρόγραμμα έμαθα τι είναι το Comenius  και πως σε κάποια σχολεία δεν φοράνε στολή και φοράνε ότι θέλουν.
I was impressed that in other schools, they have different activities than ours. Furthermore, I learned what is the Comenius and that in some schools; the children do not wear uniforms.
Μιχαήλ Άγγελος  Πολυκάρπου Γ΄1
Μου  άρεσε που ήρθαν οι δάσκαλοι στη Κύπρο και που τους δείξαμε τα αξιοθέατα μας.
Έμαθα για ένα καινούριο άθλημα που μου άρεσε πολύ και μου άρεσε που μιλήσαμε στα αγγλικά με τους ξένους μας και που πήγαμε εκδρομή στη Λόφου με τους φιλοξενούμενους μας και μάθαμε και εμείς πολλά στοιχεία για τη Λόφου. 
Μου άρεσε που είδαμε παιχνίδια από διάφορες χώρες και λίγο περισσότερο το Κάστρο.
I liked when the teachers of the other countries came here and we saw them our sightseeing.
I learned for a new sport and I loved it. Furthermore, I enjoyed when we spoke English with the guest teachers and when we went to a field trip to Lofou.
I liked that we played games from all the countries and I prefer a little the Castle.

No comments:

Post a Comment